Managed Connectivity

Organisaties die de orde en veiligheid handhaven zijn steeds meer afhankelijk van een beschikbare en betrouwbare (internet)verbinding. Om ook op tijdelijke en/of mobiele posten snel een situationeel overzicht (Common Operational Picture) te hebben, is het belangrijk dat hier in no-time een gebruiksklare, gebruikersvriendelijke en solide verbinding wordt gemaakt. Dit gebeurt vaak via verschillende – vooraf onbekende – verbindingstechnieken zoals GSM, glasvezel, ADSL, satelliet of organisatiespecifieke communicatietools.

Het is essentieel dat de lokale ondersteuning bijdraagt aan een snelle, effectieve en veilige opbouw van deze verbindingen. Mét de zekerstelling van de anonimiteit en integriteit van de verbinding.

Tedas Routers met bijbehorende Managed Connectivity verzekeren u van een snel inzetbare, betrouwbare, veilige en anonieme toegang tot uw netwerk of het internet. Er is een matchende Tedas Router voor elke situatie: van een enkele VPN router tot routers die verschillende verbindingen bundelen en die hier automatisch tussen schakelen. Op deze manier worden de aanwezige verbindingen optimaal benut. Deze oplossing is à la minute beschikbaar!

Tedas levert de apparatuur, verzorgt de aansluiting en biedt u 24×7 ondersteuning. U bent dus verzekerd van de ideale connectiviteit. Altijd.

Waarom Managed Connectivity

  • Altijd verzekerd van veilige, betrouwbare en beschikbare connectiviteit
  • Versleutelde VPN netwerktoegang via het Tedas platform; uw data blijft buiten bereik van derden
  • Anonieme toegang tot internet, waardoor het verkeer niet ter herleiden is naar uw organisatie
  • Ongeacht de beschikbare connectiviteit altijd verbinding naar uw netwerk of het internet
  • De specialisten van Tedas staan voor u klaar bij vragen en beheren en bewaken uw verbindingen 24×7
  • Optioneel DDoS preventie en next-gen firewalling zoals IDS/IPS 24×7

Specificaties Managed connectivity

  • Fully managed VPN-platform als dienst, redundant gehost in de twee Tedas datacentra
  • 24×7 actieve monitoring en beheer
  • 24×7 storingsdienst en remote support bij incidenten
  • Maandelijkse performance rapportage (VOP, incidentenoverzicht)
  • Inclusief software maintenance, bugfixes, software updates en uitrol van vernieuwde functionaliteiten

Wilt u meer weten over Managed Connectivity?

We helpen u graag verder.
Bel ons even op 0575 575 725 of mail naar info@tedas.nl

Contactformulier